A A A
  1. Alternatywne metody nauczania i wychowania – nauczanie przez doświadczenie i zabawę
  2. Alternatywne metody prowadzenia lekcji
  3. Bezpieczeństwo w szkole – planowanie i dokumentowanie pracy
  4. Bezradność intelektualna uczniów – przyczyny i sposoby zapobiegania
  5. Budowanie efektywnej współpracy w gronie pedagogicznym
  6. Diagnoza jako stały element pracy nauczyciela
  7. Dziecko z autyzmem w grupie i klasie ogólnodostępnej – wyzwania i potrzeby
  8. Eco zabawy. Integracja zespołów dla wszystkich grup wiekowych. Labirynt – rozwój umiejętności rozwiązywania problemów indywidualnie i grupowo
  9. Eco Design. Renowacja mebli i integracja zespołu
  10. Edukacja poza szkołą – nauczanie przez doświadczenie
  11. Fitness dla umysłu
  12. Gry i zabawy przeciwko agresji
  13. Innowacje i eksperymenty pedagogiczne w szkole i placówce
  14. Jak motywować uczniów do nauki?
  15. Jak poznać, że uczeń ma problem z narkotykami? Jak kształtować postawę trzeźwości?
  16. Jak twórczo i kreatywnie realizować zajęcia z doradztwa edukacyjno-zawodowego w szkole?
  17. Jak rozwijać twórczość i kreatywność u dzieci w przedszkolu? – praktyczne rozwiązania
  18. Jak rozwijać twórcze i kreatywne myślenie u uczniów? – praktyczne rozwiązania
  19. Jak (współ)pracować w zespołach przedmiotowych? – planowanie i dokumentowanie pracy
  20. Jak wykorzystać wiedzę z neurodydaktyki w praktyce szkolnej i przedszkolnej?
  21. Jak wyzwolić się z uzależnienia od telefonu i korzystać z niego w pełni świadomie
  22. Matematyka już w przedszkolu
  23. „Matematyka łatwa dla każdego dziecka” – praca z dzieckiem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki wg programu E. Gruszczyk-Kolczyńskiej
  24. Monitorowanie realizacji podstawy programowej w edukacji wczesnoszkolnej
  25. Neurodydaktyka w szkolnej ławce
  26. Nowe podejście do dydaktyki, czyli jak uczyć nasze dzieci dla świata, którego jeszcze nie ma
  27. Nowoczesne metody nauczania
  28. Ocenianie kształtujące jako sposób wspomagania procesu uczenia się
  29. Ocenianie wspierające rozwój: jak nową wiedzę o umyśle wykorzystać do osiągania lepszej skuteczności edukacyjnej?
  30. O ocenianiu prawie wszystko
  31. Odpowiedzialność nauczyciela
  32. Pozytywny wizerunek szkoły jako główny element konkurencyjności placówki oświatowej
  33. Praca z uczniem zdolnym na wszystkich etapach kształcenia. Rozpoznawanie i wspieranie mocnych stron i zainteresowań dziecka
  34. Prawidłowa emisja i profilaktyka zaburzeń głosu
  35. Prawo oświatowe. Zmiany w Karcie Nauczyciela
  36. Profilaktyka dysleksji w przedszkolu
  37. Przemoc internetowa – cyberbullying
  38. Przemoc rówieśnicza – jak nie zostać „kozłem ofiarnym”?
  39. Pytaj tak, aby uczeń chciał odpowiadać
  40. Serwisy społecznościowe – Facebook, Google Plus i ich następcy. Wrogowie czy przyjaciele szkoły?
  41. „Skąd ta agresja?” – zachowania agresywne w szkole, profilaktyka i przeciwdziałanie
  42. Stres w zawodzie nauczyciela – metody i techniki radzenia sobie ze stresem
  43. Tańczymy i wesoło się bawimy
  44. Trudne sytuacje życiowe uczniów ich wpływ na funkcjonowanie w szkole
  45. Uczeń dyslektyczny
  46. Uczeń z zespołem Aspergera w szkole
  47. Umiejętności komunikacyjne – podstawa sukcesu nauczyciela i uczni
  48. Urządzenia mobilne w szkole – tablet i smartfon w zastosowaniach edukacyjnych
  49. Uzależnienia behawioralne u dzieci i młodzieży – utrata kontroli nad własnym zachowaniem
  50. Warsztaty z pomocy przedmedycznej
  51. WebQuest: nowoczesna, motywacyjna i skuteczna metoda edukacyjna
  52. Wielokulturowość w naszej szkole – wyzwanie dla edukacji w XXI wieku
  53. W jaki sposób możemy wpływać na poprawę efektywności kształcenia?
  54. Współpraca nauczycieli z rodzicami – zapobieganie niepowodzeniom szkolnym
  55. Wykorzystanie potencjału tablicy interaktywnej w celu podniesienia atrakcyjności lekcji
  56. Wypalenie, depresja u dzieci i młodzieży – nowa moda?
  57. Wypalenie zawodowe – poszukiwanie nowych rozwiązań w pracy z ludźmi
  58. „Zabawa w czytanie” – jak wspomagać rozwój kompetencji językowych w przedszkolu?
  59. Zabawy z dźwiękami i nietypowymi przyborami
  60. Zabawy z wyobraźnią
  61. Zapobieganie zaburzeniom w rozwoju mowy
  62. Zastosowanie nowoczesnych darmowych aplikacji w procesie dydaktycznym
  63. Zastosuj nowoczesne nauczanie według strategii kształcenia wyprzedzającego/lekcji odwróconej

Powiatowy Ośrodek Edukacji Nauczycieli w Jaśle realizuje także szkolenia dla rad pedagogicznych o tematyce określonej przez szkołę/placówkę.

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt z Powiatowym Ośrodkiem Edukacji Nauczycieli w Jaśle

  • Telefon: 13 446 24 26
  • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.